donderdag 30 juni 2011

OOTD: Simply Summer

Vandaag moet ik even mijn boeken in gaan leveren op school en ik moet mijn koffer inpakken voor mijn reis naar Rome! Dus ik heb ik iets simpels maar toch cute aangetrokken.

Een paar jeans shorts (afgeknipt), een groen/blauw shirtje en een ketting + wat armbandjes.
Uiltjes ketting van de Six.
Een paar silly bands die ik van mijn zus kreeg. En een paar random armbandjes: de peachy kreeg ik bij de Etos, de blauw/zilver/hout kreeg ik van een vriendin en de paarse kocht ik zelf en ik heb dezelfde aan mijn beste vriendin gegeven
(sorry even snel een macbook foto)
Ik heb het maar even naturel gehouden, gewoon bruin en goud + eyeliner en mascara.

Essence lipstain Your pink is on fire! 



Mijn haar gewoon lekker vast in een simpel knotje.


En as always mijn all stars, altijd goed! 

xoxo Laura



Geen opmerkingen:

Een reactie posten