donderdag 14 juli 2011

alweer weg.

Vanmiddag ga ik alweer op vakantie, mijn vorige vakantie was met school, maar toch. We vertrekken (ik, paps, mams en zus) vanmiddag naar Ijmuijden en vanuit daar gaan we op de boot naar Schotland. We gaan 12 dagen rondreizen en winkelen (!) en kennissen opzoeken daar. Er gaan wel een computer mee , maar ik heb absoluut geen idee of ik internet heb daar. Dus reken er maar op van niet. Als ik terug ben van vakantie, ga ik echt mijn best doen om hier meer artikelen te plaatsen, maar de afgelopen weken waren zo volgepland dat ik amper tijd had om mijn computer aan te zetten. Sorry, maar ik ga het goedmaken! Ik ga nu voor het laatst mijn tumblr inhalen, bloglovin' en de laatste facebook/twitter posts doen. (;

Bye Bye
xoxo Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten