zondag 20 februari 2011

YES TO CARROTS!

Een paar weken geleden ontdekte ik het merk Yes to Carrots (Cucumbers, Tomatoes en Blueberry's). Ik heb zelf een gevoelige droge huid en dan zijn de producten met de wortel-olie het beste voor mijn type huid.  Jammer genoeg zijn deze producten niet makkelijk te vinden hier in Nederland, bij de drogist (etos) kon ik alleen een dag/nacht crème vinden. Toen wierp ik even snel een blik in de uitverkoopbak en toen zag ik ineens 2 Yes To Carrots producten liggen! Ik moest en zou ze kopen en dat heb ik dan ook gedaan. Hier zijn ze dan:

 Gentle Exfoliating Facial Cleanser, For normal to dry skin.
Eerst wist ik niet goed of ik 'm wel of niet moest kopen, een face wash, heb ik dat nou echt nodig? Maar omdat ie nu maar 2 euro 50 koste kon ik 'm niet laten liggen. Normaal kost deze rond de 6 of 7 euro. Eerst dat ik dat het gewoon een simpele face wash was maar eigenlijk is het een licht scrubbende face wash. En nu gebruik ik 'm het liefst iedere dag! Iedere dag scrubben? Dat is toch niet goed? Nee dat klopt maar deze is zo licht en zacht dat het wel kan! Gewoon een beetje op je (schone) vingers doen en dan op een vochtig gezicht inmasseren. Na ongeveeer 1 min. kun je het afspoelen en je gezicht droogdeppen met een zachte handdoek. Na deze scrub kun je een dag/nacht crème opbrengen of je huid nog beter/verder reinigen met het volgende product.
]
Exfoliating and Soothing Mud Mask,

Deze vind ik echt helemaal geweldig! Dit masker is voor de droge tot gevoelige huid. Sinds ik een enorm droge huid heb en dingen al snel te agressief voor mijn huid zijn was dit het perfecte masker voor mij! Dit masker bevat o.a. wortel-olie, wortelsap en dode zee-klei. Hij koste 5 euro en normaal kost hij 7,99 euro. Het is misschien best veel (voor mijn doen) maar Yes to Carrots is 99,6 % natuurlijk en dan (vind ik) is het het waard. Voordat ik dit masker gebruik haal ik mijn make-up eraf en gebruik de Facial Cleanser van hierboven. Dan smeer ik een heel dun laagje masker op mijn gezicht en laat het 5 minuten zitten. Was het er daarna voorzichtig af met een washandje. En nu voelt je huidje zo lekker zacht gevoed en gereinigd! Ik raad dit masker echt aan! Het is wel heel jammer dat je het zo moeilijk kunt vinden in de gewone drogisten, maar er is een online shop en Sephora verkoopt het ook!

xoxo Laura

Geen opmerkingen:

Een reactie posten