dinsdag 6 december 2011

Updated Wishlist voor Londen!

Nog maar 3 dagen en dan ga ik al naar Londen, ik realiseerde me deze week ineens dat het volgend weekend gewoon als zover is! Ik ben al een tijdje aan het sparen, en ik heb al wel behoorlijk wat centjes bij elkaar. Ik wil gewoon heel veel winterinkopen doen en ik heb ook een aantal dingen echt nodig! 
Een maandje geleden postte ik al een wishlist, maar ik heb 'm iets aangepast, dus hier is ie nog een keer! 




1. Een tas, deze stond er vorige x ook al. Maar mijn zwarte forever21 tas gaat het nu echt begeven, dus het is tijd voor een nieuwe! Ik hoop er een te kunnen scoren op Camden Market, waar je echt alles hebt! Heerlijk mooie vintage items scoren! 

2. Wedges, ik wil nog steeds een paar nieuwe wedges, die van de H&M zijn helemaal kapot aan het gaan omdat ik ze zo graag draag. Dit keer wil ik zwarte, enkellaarsjes met een sleehak, wel hoog, echt hoog. Zodat ik minstens 10 cm groter ben! 

3. Primark sjaals,  hoewel ik net een artikel heb geplaatst over je eigen sjaals breien, wil ik er toch kopen. Geen gebreide, maar van die mooie stoffen met print. Ik heb ze al gespot bij de Primark dus ik ga er zeker 1 of 2 meenemen!

4. Revlon 1 1/4 inch krultang, ik moet ook nog steeds een goede krultang. En aangezien we in Nederland niet zo veel aanbod  hebben aan krultangen.. Ik hoop dat ze deze van revlon hebben in een drugstore. 

5. Warme winter truien, ik denk steeds morgen ga ik een maillot aan doen, bodycon rokje en een chille trui. Maar ik heb dus geen chille warme wintertrui. Dat wordt dus inslaan! Ik wil er minstens 2 vinden! 

6. Lush, tjaa die kunnen we natuurlijk niet overslaan als je in de UK bent. Aangezien het veel en veel goedkoper is dan in Nederland wil ik wel wat fijne kerstgoodies hebben! 

7. Ringen,  ik hoop bij forever21 of gewoon bij random winkeltjes een paar mooie ringen te scoren. Ik draag er de laatste tijd best veel en ik vind het echt leuk om van die grote statement ringen te hebben.

8. The body shop, ik heb nog 1 body butter staan van TBS, de grapefruit die is nu echt bijna op. Ik mocht van mezelf niks meer kopen totdat ze bijna allemaal op waren! Tijd voor nieuwe dus! Ik heb echt zin om mezelf lekker  te verwennen met een paar heerlijke body butters van TBS. Ik gebruik de laatste tijd ook best vaak van die Nivea creme, maar ik vind de body butters gewoon zo fijn dat ik ze niet kan laten staan. Ook heb ik nog een nieuwe make up remover en een goede dagcreme nodig. En TBS is in Engeland ook goedkoper, en dus alleen maar leuker!


9. Leather Jacket, ik wil er al een tijdje een. Ik vind ze echt gewoon lekker stoer en edgy. Je kunt ze met alles combineren, ik vind het leuk om het dan met een lief bloemenprintje te combineren! En ze zijn ook lekker warm, op zoek naar een mooi leren jasje dus! 


Dit zijn een paar kleine richtlijnen, hihi, dit heb ik ook gewoon nodig. Gewoon goed inkopen doen voor de winter en met een goed gevulde, te volle koffer weer terug naar huis. Ik hoop ook nog wat fijne make up merken/producten te vinden. Maar daar ga ik niet eerst naar zoeken op internet, dat moet je toch in het echt zien en testen. 

Nog eventjes mijn shopdieet volhouden en dan kan ik helemaal losgaan! Ik heb er zoveel zin in!


xoxo







Geen opmerkingen:

Een reactie posten