dinsdag 20 december 2011

Als je maar 3 make up producten mocht kiezen...


Ik ben echt zo iemand die het liefst ALLES qua make up meeneemt, want je weet maar nooit wanneer je het nodig hebt! Maar wat zou ik gebruiken als ik maar maximaal 3 producten mocht gebruiken?



- Essence wenkbrauwpotloodje, ik doe altijd, maar dan ook altijd zelfs op 'make up loze dagen' wenkbrauw potlood op. Wenkbrauwen zijn ook gewoon heel belangrijk voor de expressie van je gezicht!

- Maybelinne One by One mascara, zonder mascara zijn mijn wimpers niet eens te zien, zo licht zijn ze. 

- Boozyshop Eyeliner, eyeliner is echt mijn favoriete product en ik zou ook nooit zonder kunnen! 


Oogschaduw gebruik ik ook heel graag, maar dan kies ik toch liever voor deze 3 items als het echt zou moeten. 



Zonder welke make up producten stap jij de deur niet uit?




xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten