zaterdag 17 december 2011

Shoplog Londen #3 zondag 11-12-'11

De laatste koopjes van mijn weekend Londen!


Als eerste de muziek! Mijn moeder sleepte me mee de HMV in, ze koopt de laatste tijd veel cd's en ik dacht dan kan ik net zo goed even kijken bij de 2 voor 10 pond cd's! 
- Mumford & Sons - Sigh No More
- The Naked And Famous - Passive Me, Agressive Me



PRIMARK


2 paar over the knee- kousen! Deze wilde ik al een tijdje en ik wist dat ze ze hier hadden voor weinig geld, en mooi ook dus meenemen!


Nog een grijze maillot, ik had er al een van de Zeeman en ik draag de laatste tijd veel maillots dus nog eentje erbij!

Een nieuwe strikjes panty! Ik heb een jaar geleden een keer van deze panty's besteld bij New Look, maar die zijn helaas kapot, dus tijd voor nieuwe!

Nieuwe pantoffels, gewoon zwarte 'laarsjes' met bloemetjes aan de zijkant. Lekker warm en comfy!

Een hele mooie ring! Ik vond deze tussen het rek met ringen, de allerlaatste in een maat S afgeprijsd naar 1 pond, ik kon 'm natuurlijk niet laten liggen!

Make up doekjes! Ik probeer altijd verschillende budget merken uit, deze keer primark 2 pakken voor 1 pond! 

Een stoffen sjaal van mijn wishlist! 
Mooi met donkerblauw, paars, rood en wit!

Geen wegdes jammergenoeg, maar wel leuke zwarte laarsjes voor de winter, ik heb al echt goede winter schoenen, maar die zijn niet zwart, Dus deze heb ik 'erbij' gekocht! 



Dat was het dan! Ik heb volgens mij nog wel een paar kleine dingetjes vergeten, het is gewoon zoveel! Ik ben nu ook eventjes 'blut', maar gelukkig komt mijn kleedgeld en loon er alweer bijna aan! 




xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten