dinsdag 20 december 2011

update


Ik vind het nog steeds moeilijk om te blijven bloggen, het is hartstikke leuk. Maar er is wel eens gebrek aan tijd. De laatste tijd nogal vaak eigenlijk, en eigenlijk moet het bloggen er niet onder lijden. Maar dit is gewoon mijn hobby en daar heb ik niet altijd tijd voor.
Over een paar dagen is het kerstvakantie, ik moet nog een toets maken, woensdag en donderdag naar school. Dat klinkt opzich best rustig, maar ik moet daarnaast ook nog veel werken. Ik heb net een nieuwe baan en ik ben er heel blij mee, en ik heb wat ik wilde meer werken dan 2 zaterdagen in de maand.  Vooral nu de kerst eraan komt moet ik extra werken maar dat komt dan wel weer leuk terug op mijn loonstrookje. 
Ik moet nog even doorzetten de laatste dagen en dan kan ik 'genieten' van mijn vakantie, die ook al helemaal volgepland zit met allerlei verplichtingen 1e, 2e en 3e kerst (met vriendinnen), werk, opdrachten voor school die echt af moeten en dan ook nog de leuke dingen die je wilt doen en bloggen natuurlijk. Ik ben echt duidelijk wel aan vakantie toe, ik moet de laatste tijd heel hard werken voor school, maar het is jammergenoeg niet terug te zien in mijn cijfers hoe hard ik heb geleerd. Ik moet weer even wennen aan de combinatie van veel werk, leuke dingen willen doen en school. Het komt wel goed, ik zorg ervoor dat ik over ga, ik moet gewoon nog beter mijn best doen. 
Zo nu dat gezegd te hebben, het kan dus even een weekje duren voordat er weer een nieuwe blogpost online komt, in ieder geval een fijne kerst en tot snel!

xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten