vrijdag 9 december 2011

Wat neem ik meer naar Londen..



Als je als beautyblogger een weekendje weggaat, kan dat natuurlijk niet zonder een koffer vol verzorgingsproducten! Hieronder zie ik wat ik qua make up en andere verzorging meeneem!


Voor mijn make up kan ik niet zonder kwasten! Ik neem van Zoeva de grote en kleine Shader brush mee, de Crease brush en de Eyeblender. Van TBS de Line Softener en van Fraulein een kleine oogschaduwkwast.

De Powder brush van Zoeva en een make up sponsje van Etos. 

Ik kan niet zonder eyeliner (boozyshop), Catrice Photo Finish foundation, TBS Delipscious (2), Essence wenkbrauw potlood, Maybelline One by One mascara en ELF eyeshadow base.

Ik ga ook niet weg zonder mijn all time favorite Sleek Storm palette, Mac Concrete, Essence Almost Famous oogpotlood, elf compact powder en mijn TBS Vitamine E Face Mist.



En mijn MUST HAVE verzorgingsproducten gewone Nivea creme en TBS Grapeseed haar serum.

Verder neem ik natuurlijk nog mini's shampoo, deo, conditioner e.d. mee. Maar dit is even de make up en mijn verzorgingsproducten waar ik geen dag zonder kan! 



Ik zit nu lekker (als jullie dit lezen) in de bus naar Londen, fijn aan het breien met mijn Ipod. Hopelijk is mijn volgende sjaal na dit weekend af en zit de bus vol met geshopte goodies van mij! 


Fijn Weekend!



xoxo




Geen opmerkingen:

Een reactie posten