woensdag 7 december 2011

outfits voor de feestdagen.

Sinterklaas is voorbij en de kerstdagen en oud & nieuw komen eraan! Ik heb er al zin in, heerlijk die decembermaand. Lekker winters, met warme chocolademelk voor de open haard (die ik niet heb, maar toch) of gezellig met familie uit eten. Dat is wat ik 1e kerst ga doen, uit eten met de gehele familie van mijn moeder. En dan willen we toch wel een leuke outfit!

Mooi classic zwart jurkje met kanten mouwen. Ik vind kant de laatste tijd steeds mooier. Je moet het wel subtiel houden, maar het kan echt mooi en chique. Zoals hier.
Dit jurkje is van H&M  en kost maar 14,95!


Heule mooie zwarte enkellaarsjes! Ook van H&M voor 29,95.

Simpel blauw-paars jurkje met lage rug en cross-bands. 
Ik vind vooral de kleur mooi en de rug maakt het net iets chiquer.
Forever21 12,40euro! Perfect met de bovenstaande laarsjes en een mooie panty!

Een mooie clutch voor je telefoon/make up/geld is natuurlijk niet te missen! En deze vrolijkt heel je outfit op door de vrolijke kleurtjes! 
Ook van Forever21 voor maar 16,75 euro!

Dit is een beetje mijn stijl voor de feestdagen, jurkjes en mooie pumps! Ik moet nog een outfit zien te vinden en anders draag ik gewoon lekker iets wat ik al heb! 

Hoe gaan jullie gekleed met de feestdagen?



xoxo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten