vrijdag 16 december 2011

Shoplog Londen #2 zaterdag 10-12-'11

Hier alles wat ik afgelopen zaterdag in Londen heb gekocht!
Zaterdag heb ik de hele dag in Camden Town rondgelopen, dus het meeste is van de markten en kleine 'winkeltjes' die je daar hebt.


Zo'n re-use koffie/thee beker met siliconen deksel. Ik wilde er al een tijdje een, maar deze moest ik gewoon hebben! 

Een nieuwe tas! Ik mocht van mezelf niet naar huis zonder nieuwe tas, en ik heb 'm gevonden! Een lekkere grote groene nepleren shopper, de handvaten zijn wel van echt leer. Binnenin zit een 'binnentas' die je eruit kunt halen en aan een schouderband kunt doen, ook zat er een klein make up tas je bij! Dus eigenlijk 3 tassen! Ik heb hier met afdingen 24 pond voor betaald!

Deze wilde ik al heel lang, zo'n eigenlijk foute kersttrui, maar dan toch leuk! Bij de divided h&m in Camden, het is zo'n trui die lang genoeg is voor een jurkje! Lekker winters!

Je ziet het heel goed, maar dit is een trui, oversized met van die vlindermouwen! Vanonder zit een soort strak rokje, deze draag ik gewoon met een maillot! Zit heerlijk en is nog warm ook! Voor 15 pond ook in Camden.

Een vijl-blok met 4 zijden voor glanzende gladde nagels! En een soort schuurpapier waarmee je haar van je benen kunt verwijderen! Het werkt! Mijn beentjes zijn weer lekker zacht! Bij de Superdrug!

Sleek I-divine palette Original. Ik moest en zou iets van Sleek kopen omdat het in Engeland gewoon in de drogist verkrijgbaar is. En dit was een van de weinige palettes die nog over was. 
Leuke armbandjes van bepaalde stenen, paars is dacht ik een amethist(?) en de groene weet ik niet? Als je het weet, vertel het mij! Ik kocht 3 groene en een paarse, 2 groene voor mijn vriendinnen. 

Ik had eigenlijk wanten van Sinterklaas gevraagd maar Sinterklaas snapte niet helemaal wat mijn wens was, want hij gaf me 2 paar handschoenen. En dat zijn geen wanten, dus dan maar zelf wanten gekocht!   Ze zijn gevoerd met fleece-stof dus lekker warm voor op de fiets!

Ik wilde al een tijdje een leuke muts en in een of ander random winkeltje vond ik ze! Ik nam er 2 omdat ze maar twee pond kostten! En ik wilde een rode en eentje die bij mijn nieuwe felgekleurde sjaal past. (die ik nog aan het breien ben)


Dit was alles wat ik de zaterdag kocht! Behoorlijk veel! Maar dit was dan ook allemaal niet heel duur! 
Morgen de laatste shoplog van mijn weekendje Londen met o.a. Primark!


xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten