dinsdag 27 december 2011

Wat de kerstman voor mij heeft mee gebracht...


Dit jaar hebben we voor het eerst kerst gevierd met cadeautjes, we moesten allemaal iets voor elkaar kopen en eventueel voor jezelf. Dus ik heb voor mijn moeder, vader en zus geshopt. En zij hebben dat ook voor mij gedaan! Dit heb ik allemaal gekregen:

Ik wilde graag nog leuke lampjes voor op mijn kamer, niet speciaal voor kerst, gewoon omdat ik lampjes heel gezellig vind. Het is Cherryverlichting, LED van de kwantum. Ze hangen aan een balk die boven mijn bed loopt ter ondersteuning van het dak. 

Een overheelijke body butter van TBS, ik had er nog een nodig en ik heb daarom ook een beetje een hint gegeven aan mijn moeder dat ik deze graag wilde. De Shea Body Butter, heerlijk!



Een wegwerpcamera! Ik vind digitale fotografie heerlijk, maar dan druk je je foto's niet meer zo snel af. Ook vind ik het effect van de wegwerpcamera's heel leuk, en zo heb je toch weer foto's om op je kamer te hangen!

Panty's, ze vliegen er bij mij doorheen, ik was nu al overgestapt op de maillots, maar een voorraadje panty's is altijd handig! 

I LOVE... Lots of Bubbles!
Ja ik houd van bubbels en schuim in mijn badjes, en mijn zus heeft dat goed begrepen door me deze veel te leuke set met bubble bath & shower cream cadeau te doen! Nu kan ik alle heerlijke geuren van I Love... uit proberen! 



Dat was het dan, ik ben heel blij met mijn cadeautjes, het zijn allemaal dingen die ik heel graag wilde hebben of echt nodig had! Dankjewel meneer de Kerstman!



xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten