donderdag 15 december 2011

Shoplog Londen #1. vrijdag 09-12-'11


Ik ben alweer een paar dagen terug uit Londen, maar ik heb vandaag (woensdag) pas tijd om foto's te maken en alles wat ik heb gekocht eens uit te zoeken. Want het is VEEL, heel veel! Daarom verdeel ik het in 3 dagen.  Hieronder zie je wat ik vrijdag allemaal heb gekocht, het is niet superveel maar toch wat! Eigenlijk allemaal beauty! 


Ik liep in een zijstraatje van Oxford Street, en ineens rook ik een bekende geur en toen viel mijn oog op de Lush waar ik snel naar binnen gerend met mijn moeder! Want ik wilde niet weg zonder iets te kopen van de Lush!

Het is niet veel, maar ik heb ook nog zo veel producten, ik wilde alleen wel wat lekkere winterspulletjes voor in bad. 
- The Melting Snowman, een heerlijk voedende bath melt
- The Gingerbread House, een lekkere bubbelbar die naar gember ruikt. 


Bij de Boots was er een aanbieding van TRESemme, en ik kon het natuurlijk niet laten liggen. Ik kocht een volume poeder en een haarlak. 2 voor 6 pond. 

Met parfum kan ik altijd heel moeilijk kiezen en meestal vind ik zo'n grote fles te duur omdat ik het meestal toch niet opmaak. Daarom dit kleine setje van 4 parfums:
- Code by Armani
- Loverdose by Diesel
-Amor Amor by Cacharel
- Fuel for Life bye Diesel
voor ong 20 pond.


Soap & Glory is het merk met de beroemde Hand Food handcreme en deze schattige mini's kon ik niet laten liggen!
- Flake Away body polish
- Scrub 'm & Leave 'm body scrub
- Hand Food handlotion



Dit was alles wat ik vrijdag kocht, op starbucks e.d. na. 
Lekker beauty geshopt! 
Morgen meer!



xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten