maandag 31 oktober 2011

Catrice Big City Life The Berlin Collection

Eye & Cheek palette.


Jullie zagen 'm al voorbij komen in mijn shoplog van Maastricht maar nu heb ik ook swatches!


Ik vind de verpakking van het palette heel mooi. Leuk zo'n doosje en het design is verder ook mooi gedaan! Het doet me denken aan de palettes van Too Faced die ongeveer 4x zoveel kosten!

Dit is het palette met de meeste bruine, rustige kleuren. Ik heb heel snel de neiging om makkelijke bruine kleuren te kiezen omdat ik het gewoon mooi vind en het pas overal bij. Maar ik heb nu te veel oogschaduws en palettes in deze kleuren dus ik ga meer kleur kopen de volgende keer!

2 blushes: 
- Unter Den Linden (peachy)
- Siegessäule (roze)

6 oogschaduws (links naar recht, boven naar beneden)
- Tiergarten
- Brandenburger Tor
- Am Alex
- Berlin Wall
- Ku''damm
- Checkpoint Charlie




De oogschaduws zijn goed gepigmenteerd, als je ze met je vingers swatched. Met een kwast zijn ze toch wel iets minder maar als je ze nat gebruikt gaat het hartstikke goed!

De roze blush is heel licht, en aangezien ik nooit blush draag vanwege mijn natuurlijke blush, zal ik deze  bijna nooit gebruiken. Misschien als oogschaduw. De peachy vind ik zo mooi dat ik mijn rode wangetjes volsmeer met concealer (groen) en foundation zodat ik deze kan dragen.  


Kortom Catrice mag dit van mij vaker doen. Prachtige palettes, even wennen aan de pigmentatie en de structuur maar voor de prijs kun je het niet laten liggen. Deze palettes kosten namelijk maar 6,99! Leuk als cadeautje voor een vriendin of voor jezelf! Als ze de palettes in mijn Kruidvat (goes) ook hebben dan ga ik er misschien nog een halen met meer kleur!



xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten