dinsdag 4 oktober 2011

Summer 2011: Favorites!


De zomer is nu echt officieel voorbij. En in de zomer gebruik je natuurlijk andere producten dan in de winter. Hieronder mijn favoriete beauty producten van deze zomer!

Deze zagen jullie ook al voorbij komen in mijn favorieten van augustus, hij is nog steeds favoriet! In de zomer draag ik overdag zo min mogelijk(haha) make-up en dan houd ik het vaak ook rustig, met naturel/bruin kleuren zoals deze. Nu mix ik het met wat donkere kleuren voor een meer herfstachtig effect.

TBS Vitamine E Face mist.
Hiermee blijf je make up (vooral poeder/foundation) veel beter zitten. Het is een soort beschermende laag over je make up heen. Heel fijn voor de zomer dan smelt je make up er niet zo snel af.

Warm vochtig weer? Dat betekent bij mij frizzy hair!
Gelukkig bestaan er serums die het frizzy effect iets verminderen!
Mijn favoriet van deze zomer? TBS Grapeseed serum! Ruikt lekker en doet z'n werk goed!

Dove Go Fresh Deodorant in de geur: Energising Grapefruit & Lemongrass.
Een heerlijke deo om tussendoor even te verfrissen en je ruikt meteen lekker naar frisse grapefruit en citroen! 


Als we geluk hebben komt de zon nog eens goed door in de zomer en kun je met 25 graden op het strand liggen en dan moeten we ons huidje goed beschermen. Hoewel ik echt niet bijna nooit verbrand als ik me niet insmeer wil ik wel mijn huid beschermen. Ik vergeet het nog wel eens, maar ik probeer in ieder geval 's ochtends in te smeren als ik weet dat ik de zon ik ga!  En met Nivea Protect & Bronze wordt je ook nog eens extra bruin en met een lichte factor red ik het wel! 




Scarlett van Cacharel is mijn all time favorite parfum, maar voor de zomer had ik een andere: Replay Your Fragrance. Heerlijk frisse bloemetjes geur voor iedere dag, die je kunt reactiveren, wat soms wel echt werkt!


Na een douche/bad mijn huidje lekker insmeren is sowieso een favoriet. Maar deze zomer koos ik voor de lichte, frisse body lotion van Sephora in de geur: Green tea & Lemon. Ik houd van groene thee en ik houd van citroen en van deze body lotion. Hij is al bijna op! ):

Na een dagje strand of echt in de volle zon te hebben gezeten heeft mij huid wat verkoeling nodig en daar hebben we Aloe Vera bodygel van De Tuinen voor. Ik vind absoluut niet dat ie lekker ruikt maar is heerlijk verkoelend!

En de laatste favoriet: mijn New Look Spijkerjasje, die heb ik wat gedragen zeg! In Nederland kun je echt niet iedere dag in een short en een hempje lopen, dus dan doen we er een jasje bij! Pas overal bij, geeft al snel een bohemian touch aan je outfit en neemt niet al te veel ruimte in in je tas!



Dat was het dan, mijn favorieten en de zomer!
Hallo herfst en tot straks winter!

xoxo





Geen opmerkingen:

Een reactie posten