woensdag 12 oktober 2011


Ik heb al een aantal body scrubs uit de winkel geprobeerd,  maar zelf maken is nog altijd het goedkoopste en fijnste! 
Hier bij heb ik ook al een aantal  verschillende recepten geprobeerd, en eigenlijk vind ik een mengeling van verschillende scrubs het fijnste.
Hieronder mijn favoriete scrub!

What you'll need:
-  olijfolie
- zeezout
- suiker
- koffie

De hoeveelheden met je eigenlijk zelf bepalen, soms wil je een voedende scrub en doe je meer olijfolie en minder scrub. Ik maak meestal gewoon een hele pot scrub met ongeveer 2 eetlepels olijfolie en dan voeg ik suiker,zeezout en koffie toe. Koffie ruikt sowieso lekker en ik heb ergens gelezen dat het helpt tegen cellulitis en spataderen. Gewoon lekker door elkaar mixen en scrubben maar!






xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten