zondag 9 oktober 2011

Essence YOU ROCK! Lipstains


De lijn is al een tijdje uit de winkel, maar ik vond vrijdagmiddag in de 'uitverkoopbak' bij kruidvat de Lipstain in de lichtroze kleur voor 1 euro, de donkerroze had ik al en ik dacht ik neem die andere ook gewoon kan ik ze even vergelijken. 




Ze zijn er in de kleuren
01' Let me in rose'
02 'Your pink is on fire'
Een donkerroze en een lichtroze!

De lipstains zien eruit als stiften waar je gewoon mee zou kleuren.

Hier even geswatcht op mijn hand, boven is 'Let me in rose' en onder 'Your pink is on fire'.
(Mijn huid ziet er misschien een beetje raar uit, maar dat komt omdat de foto een beetje bewerkt is voor de kleuren. )

(sorry ben heel slecht in normaal foto's maken van mezelf)
Hier heb ik de 'Let me in rose' op, hij lijkt hier heel donker, maar ik heb al vrij donkere lippen van mezelf , dus hij valt bij mij gewoon donker uit. 

Ik heb even een oude foto opgezocht waar ik de 'Your pink is on fire' op heb. De foto kwaliteit is een stuk minder maar deze foto is gemaakt met mijn macbook en niet met een spiegelreflex. 

Ik vind de lipstains van Essence heel fijn, volgens mij hebben ze nu ook lipstains in het vast assortiment, die moet ik ook maar eens gaan proberen dan! Ze kostten 1,99 per stuk maar zijn nu alleen misschien nog in de uitverkoopbak te vinden!



Vinden jullie trouwens de kwaliteit van de foto's verbeterd? Ik gebruikte eerst gewoon een kleine digitale camera en mijn macbook, maar nu mag ik de spiegelreflex van mijn zus gebruiken, een Canon 450 D (?) En het werkt echt zoveel fijner! 



xoxo











Geen opmerkingen:

Een reactie posten