woensdag 5 oktober 2011

OOTD: Autumn Orange


 Het herfst weer is weer terug! Tijd voor leuke herfstoutfits! In herfst kleuren! Nu heb ik toevallig vorige week in Antwerpen dit nieuwe jurkje gescoord! Ik kon niet wachten tot ik het kon dragen en vandaag werkte het weer eindelijk mee. 

Een strak jurkje met oranje, grijs, wit en bordeau-rood. Een soort grafische print. Ik vind 'm zo leuk! (:
Met 3 kwart mouw en ronde hals.

Ik heb een no-make-up look gemaakt met alleen concealer, poeder, bruin oogpotlood en bruine mascara. En mijn haar zat gewoon zo, beetje haarlak erin en klaar! 


Mijn nieuwe ring van de Forever21 en wat armbandjes die ik er wel bij vond passen.


Ik heb het jurkje gecombineert met een Hema panty in de kleur Gravit en mijn grijze H&M wedges. 

Jurkje: Forever21
Panty: Hema
Wedges: H&M
Het is een simpele outfit maar met zo'n druk jurkje moet je niet te veel andere dingen toevoegen, vind ik. 
Ik ga nu voor 2 uurtjes naar school en dan naar mijn werk. 
Have a nice day!

xoxo







Geen opmerkingen:

Een reactie posten