maandag 24 oktober 2011

NOTD: Sparkle 'n Shine

Zoals wel meer beautyproducten komt nagellak bij mij in fases, er zijn maanden dat ik het gewoon niet gebruik en ook niet koop. En dan heb ik ineens weer zin om mijn nagels te lakken en koop weer een hoop nieuwe lakjes en wil het liefste iedere dag een andere kleur op mijn nagels. Nu zit ik weer in de nagellak fase, vooral omdat nu veel merken hun assortiment omgooien voor de najaarskleuren. Dan heb je weer zin om nieuwe kleuren te proberen en te matchen bij je favo winteroutfit.


De laatste tijd pak ik vooral naar de nagellak collect van mijn moeder omdat die iets meer donkere, klassieke kleuren heeft. Mijn collectie bestaat vooral uit gekke, opvallende zomerse kleurtjes. En sinds de zomer voorbij is (jammer genoeg) gebruiken we die niet meer! 
Dit setje van O.P.I is mijn favoriet! Lekker glitters en het past overal bij! 
Deze producten heb ik gebruikt:
-Basecoat van Rimmel
- O.P.I. Your Royal Shine-ness
-O.P.I. Servin' up Sparkle
- Seche Vite Topcoat
- Essence Express Dry Drops

De dry drops zijn trouwens echt heel fijn, ik vind het met nagellak altijd zo vervelend dat je zo lang moet wachten totdat het echt goed droog is en met de express dry drops is het zo gebeurd!





Ik vind dit echt een van de mooiste nagellak sets die O.P.I. heeft, vooral om hij klassiek, mooi en chique tegelijk is. What do you think?


xoxo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten