maandag 3 oktober 2011

Let's take a bath!





Ook al is het nu prachtig weer, jammer genoeg niet voor lang. De herfst en de winter komen nu toch echt dichtbij, hoog tijd om te shoppen voor lekker winterse beauty goodies! Bijvoorbeeld voor in bad, na een regenachtige herfstdag of op een koude winteravond een warm bad met schuim of course! 
Om weer lekker op te warmen, te ontspannen en schoon te worden! Er zijn allerlei fijne middeltjes op de markt voor een warm, voedend , schuimbad, o.a. badschuim, bubble bars, badolie, bad melk en ga zo maar door. Ik heb er toch wel een aantal in huis (samen met mijn moeder), hieronder mijn favoriete schuimbadproducten! 


Rituals Bushido crèmebad.

''Ontpannend en rijk crèmezacht schuim, verrijkt met natuurlijke extracten. Verfrist, reinigt en verzacht je huid. Natuurlijke Bamboe zorgt voor een soepele huid. Gember werkt sensationioneel verfrissend.

- Inhoud: 500 ml
- Ingrediënten: Natuurlijke Bamboe en Gember
- Ontpannend en rijk crèmezacht schuim.
- Verrijkt met natuurlijke extracten.
- Verfrist, reinigt en verzacht''


Klinkt dat niet lekker? Dit is de favoriet van mijn moeder en soms heb ik het geluk dat ik 'm ook mag gebruiken. En hij schuimt goed, maakt mijn huid lekker zacht en ruikt heerlijk!




Lush bubble bar The Comforter

''Stel je bent al gaan hardlopen, hebt een boswandeling gemaakt, de zonsondergang gezien, en je voelt je nog steeds een beetje zielig. Dan is het tijd om weg te zakken onder een warme deken van bessenbubbels. Als de toekomst een beetje eng is, dan is The Comforter er voor jou. Neem maar een bad, het komt allemaal wel goed. Verkruimel een stuk bubble bar onder de lopende kraan voor een bad vol heerlijke bubbels.''


Deze ruikt zo heerlijk zoet! En echt alles komt goed met een schuimbad van Lush! Je kan deze meerdere keren gebruiken, gewoon in stukken breken en dan iedere keer een stuk verkruimelen onder de stromende kraan. En dan krijg je een heerlijk ruikend, lichtroze schuimbad!
Mijn absolute favoriet!



Deze is heerlijk als je moeilijk in slaap komt, zoals ik. Neem 's avonds voordat je gaat slapen een bad met een scheutje van deze heerlijk badmelk en je gaat heerlijk ontspannen slapen met een zacht huidje! 




Nog meer ontspanning? Lichten uit, kaarsjes aan, wijntje of thee erbij en ontspannen maar!


Wat is jullie favoriete badproduct?


xoxo





Geen opmerkingen:

Een reactie posten