donderdag 27 oktober 2011

Shoplog Maastricht


Ik ben gisteren een lekker dagje wezen shoppen in Maastricht, dit was eigenlijk al vanaf Januari geleden. Ik wilde niet al te veel geld uitgeven omdat ik binnenkort nog naar Londen ga en daar wil ik natuurlijk helemaal alles kopen!

Dit is wat ik allemaal kocht. 1 kledingstuk, en verder alleen maar beauty!

Bij de H&M-beauty kocht ik dit oogschaduw palette, ik vond de kleuren heel mooi en was heel erg benieuwd naar de pigmentatie. En er is nu een collectie met Bambi beauty producten. Alleen voor de schattige verpakking zou je het al willen kopen! Ik nam nog een Creme Brulee lippen balsem mee van deze collectie.
Eyeshadow: 4,95
Lipbalm: 2,95

Bij de claire's vond ik eindelijk mijn haardonut, ik was hier al lang naar op zoek! Deze kostte dan wel 4,50 maar ik heb ze verder nog nergens gezien.

Ik wilde sowieso de Kruidvat nog even in om te kijken of de Big City Life palettes er al waren. Ik verwachtte dat ze in Goes niet zouden worden verkocht. En ze waren er! Ik aasde al een tijdje op het Berlijn palette, deze kleuren vind ik het mooiste. En ik zag ook nog een mooi lakje van Catrice staan, I'm   a Star. Er is nu een actie op alle make up brij kruidvat bij aankoop van min. 2 producten 35% korting.
Dus ipv van 9.50 heb ik 6,15 betaald! Toch weer leuk, die korting!



L'OCCITANE, Ik kende dit eigenlijk nog niet. En wist ook niet dat deze winkel in Maastricht zat, dus ik moest even naar binnen. En ik kocht een blikje pure shea boter, voor droge lippen, droge plekjes op je huid en droge haarpunten. Ik ben benieuwd. Ik kreeg ook nog proefjes mee van een conditioner en een serum, dit wilde ik eigenlijk eerst kopen. Maar ik mag van mezelf even geen shampoos of conditioners kopen, ik heb er te veel.

De Steps in Maastricht gaat verbouwen en daarom zat er op alles 50% korting, zelfs op de nieuwe collectie! En deze mooie, olijfgroene (hij is groener in het echt) blazer. Hij zit perfect en het is een heerlijk zachte stof. Deze kost nu 44,95 ipv 89,95. Daar word je toch wel heel blij van! 

Dit was het dan, van de 2 oogschaduw palettes komen nog swatches en beter foto's enz..


xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten