woensdag 26 oktober 2011

Mijn Signature look.

 Ieder meisje heeft wel een look die ze het liefste/meeste draagt. Bij mij is dat een ooglook met natural kleuren en niet te veel opvallende andere dingen. Deze look draag ik bijna iedere dag naar school omdat ik dan 's ochtends geen tijd en/of zin heb om iets anders te verzinnen. Hieronder zie je wat deze look is en hoe ik deze maak.


Dit gebruik ik allemaal voor mijn ogen en lippen.
- Sleek Storm Palette
- e.l.f. oogschaduwbasis
- Zoeva shader brushes en de Crease brush
- TBS Delipscious 4
- Eyeliner van bornprettystore
- een random oogschaduw (highlighter)
- Maybelline One by One Mascara

-

We beginnen met de oogschaduwbasis.

Dan neem ik de kleur hierboven op mijn ringvinger. Het is een matte, bruine kleur.

Deze breng ik aan langs mijn wimperrand om deze iets donkerder te maken.

Dan neem ik de grote shader kwast van Zoeva en pak de goudkleurige oogschaduw.

]
Die breng ik aan over mijn hele ooglid.

Hierna pak ik de kleine shader brush en pak de brons/bruine kleur linksonder uit het palette.

Die breng je aan in je 'outer-V'. En dan blend je deze met de goudkleurige oogschaduw.

Dan pak ik de cranberry/roze kleur nog op mijn Crease/blending kwast en deze breng ik aan vanuit mijn    buitenste ooghoek. Lichtjes over de bronskleur heen.

Als laatste pak ik de random oogschaduw, die ik ga gebruiken om een highlight aan te brengen onder mijn wenkbrauw.

Nu is de oogschaduw klaar en dan highlight ik mijn binneste ooghoek met een potlood van Essence in de kleur: Almost Famous 10


Tijd voor de eyeliner, gewoon een dun lijntje langs de bovenste wimperrand en een kleine wing aan het einde.

Hier zie je de oogschaduw en eyeliner.

Als allerlaatste de mascara!
Maybelline One by One.

Hier de volledige look.



Ook heb ik de Delipscious van TBS nog gebruikt op mijn lippen, maar toen viel mijn camera net uit. 


Dit is mijn signature look, lekker makkelijk, pas overal bij!
(jullie lezen dit terwijl ik lekker aan het shoppen ben in Maastricht!)

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten