vrijdag 21 oktober 2011

OOTD: Dark Blue 'n Grey Party


Vanavond heb ik een feestje van mijn beste vriendin en haar zus. Zij zijn 17 en 18 geworden en geven een feest in de achtertuin. En hiervoor heb ik natuurlijk een geschikte outfit!

Omdat het toch behoorlijk koud kan zijn heb ik voor een lange broek en een shirt met lange mouwen gekozen, maar wel met pumps of course!
Het donkerblauwe shirt/blouse is van de H&M, de grijze skinny is van forever21! 



met mijn favoriete zwarte pumps met ritsen langs de hak. deze zijn van de Bristol, het merk 2-Bizzy.



Een flinke armband van mijn moeder (primark) en de ring van Ebay.

Qua make up had ik zin in kleur en ik vond dat bij donkerblauw bijna alles wel kon, ik ging voor Teal van Mac en de paars uit het Sleek Storm palet.





Sorry voor de slechte foto's maar ik had zoals altijd weer eens haast. 


xoxo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten