vrijdag 14 oktober 2011

NOTD: Midnight Blue

Ik heb eindelijk de tijd genomen om mijn nagels weer eens te lakken, ik heb echt  bijna 2 maanden zonder rondgelopen. Vooral omdat ik geen tijd/zin had maar ook omdat mijn nagels vrij droog waren en steeds afbraken had ik even een pauze nodig van nagellak. 

Maar nu had ik er weer tijd, zin en nagels voor! En ik kon mijn favoriete donkerblauwe kleur erbij pakken! Ik heb deze nagellak al anderhalf jaar en was toen desperate op zoek naar een donkerblauwe nagellak en ik vond 'm bij Miss Sporty. 

Een mooie nacht donkerblauw met of course een shimmer!
Een mooie winter kleur, toch net iets anders dan zwart en net zo makkelijk te combineren!

het is kleur 22, jammer dat ie geen naam heeft. 
Ik heb geen idee of ie nog verkrijgbaar is, maar nu zijn er overal vergelijkbare lakjes te vinden!


xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten