zaterdag 1 oktober 2011

What the f*ck has happened to the weather?

Is het eindelijk officieel herfst en kan het regenen en stormen zonder dat ik teleurgesteld hoef te zijn in de zomer, wordt het gewoon prachtig zomers weer!
Niet dat ik het erg vind hoor, maar toch. De lente was verschrikkelijk warm en mooi, de zomer was eigenlijk gewoon meer herfst en nu is het herfst is het zomers weer!

Ik had net al mijn herfst/winter outfits klaargelegd, kunnen de zomerjurkjes en de shorts weer uit de kast. 
Ik vind het niet erg, maar toch het is erg verwarrend. Vandaag liep ik in een lange broek en een licht shirtje en het was wel te doen maar eigenlijk kon ik ook gewoon in een shortje naar school. Dat wordt dus ook mijn plan voor morgen. Een short, met mijn nieuwe paarse truitje en een ketting, slippers erbij en klaar! Raar eigenlijk, gewoon in de herfst met 23 graden een short dragen. Maarja Nederland is nou eenmaal een wisselvallig land qua weer, misschien krijgen we nu toch een beetje een echte zomer! 
Voor zolang het nog duurt zal ik zeggen: Geniet er maar van!




xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten