vrijdag 30 september 2011

Shoplog Antwerpen

Woensdagmiddag was ik lekker om 12 uur uit en toen ben ik met mijn moeder naar Antwerpen gereden, dat is voor ons iets meer dan een half uurtje! En we gingen natuurlijk lekker shoppen want ik moest en zou nieuwe kleren hebben. De Forever21 heeft ons dan ook echt 2 uur binnen gehouden, wat wilde ik graag naar die winkel. En gelukkig ben ik ook geslaagd! 


Dit kocht ik allemaal bij de forever21:




Een nieuwe blazer, die had ik eigenlijk niet echt nodig, maar ik vond 'm zo mooi en leuk! Ik spotte 'm op de paspop en zocht 'm in de rekken waar alleen nog een M en een L hing. Dus gingen we vragen of ik de S van de paspop mocht hebben, dit was niet de procedure, we zouden 'm mogen reserveren en donderdag om mogen halen. Ja, alsof we nog een xtje naar Antwerpen rijden. Toen heeft mijn moeder een beetje doorgedramd en uiteindelijk kreeg ik mijn blazer mee! En hij zit perfect! Op de foto zie het het niet zo goed, maar hij heeft allemaal kleine stipjes.
Deze kostte 27,75€.


Een rood body con rokje, mijn moeder spotte deze n dwong me bijna om deze te passen en hij is dan ook erg leuk! Voor maar 11,75€

Een simpel aubergine paars truitje, ik vond de kleur heel mooi en het is gewoon lekker basic. 
13,75 €.


Ik heb ook nog een leuke ring gekocht en een jurkje, maar die kan ik even niet vinden op de site. Er komt vast nog wel een OOTD met dit echt heel leuke jurkje!

Toen we de Forever21 uit kwamen was het alweer bijna tijd om terug naar huis te gaan, maar we zijn nog even snel de Zara binnengewipt. En daar heb ik nog een mooie gekleurde skinny pantalon gevonden!

Deze koste 25,95. Ik ben hier echt heel blij mee, de kleur is ook echt heel mooi.

Ik heb de afbeeldingen van internet gehaald, ik wilde wel foto's maken alleen ik ben de laatste dagen steeds pas thuis als de zon al onder is en dan kan ik niet meer zo goed foto's maken. Ik heb het ook gewoon vrij druk met school en werk, sorry!



xoxo





Geen opmerkingen:

Een reactie posten