donderdag 8 september 2011

Favoriete haarproducten:








Zoals bijna ieder meisje doe ik veel aan mijn haar en probeer wel 1000 dingen uit om het er leuker, mooier en  beter uit te laten zien. Hieronder zie je de producten die ik op dit moment het liefste gebruik!


TBS Grapeseed Glossing Serum
Dit serum maakt mijn haar minder pluizig en lekker zacht! En het ruikt echt HEERLIJK! En hij is niet al te duur, 11 euro, dat valt best mee. 

Andrélon Golf & Slag mousse.
Om de golf/slag in mijn haar te helpen en de behouden. Doet zijn werk gewoon goed. 


Aussie 3 Minute Miracle
Hier hebben jullie me al meer over gehoord! Het is echt een wondermiddel! Absoluut mijn favoriete conditioner!

Sephora Hair volume spray!
Geeft mijn haar zoals het moet meer volume en textuur. En ruikt ook heel lekker!


Dit zijn toch we de 4 producten die ik het liefste en het meeste gebruik! Ze doen hun werk goed en zijn niet al te duur! 

Zonder welk haarproduct kun jij gewoon niet leven?


xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten