vrijdag 2 september 2011

Andrélon 1 Minuut masker

Ik kreeg gisteren een klein tubetje (50ml) Andrélon 1 Minuut masker bij de etos! (tip) 
Ik was eigenlijk al wel nieuwsgierig naar dit masker, maar ik verbood mezelf het te kopen omdat ik als zoveel haarproducten heb qua conditioners/maskers. Maar nu kan ik 'm alsnog testen! 

'Andrélon Care & Repair 1 minuut masker biedt een intensieve verzorging die helpt droog en beschadigd haar in 1 minuut te herstellen. Het resultaat is soep vallend haar dat er gezond uitziet.'

'Breng het masker na het wassen aan op vochtig haar. Laat het er slechts 1 minuut inwerken en spoel daarna grondig uit. '
Wat mij opviel is dat het een voedend en herstellend masker zou moeten zijn, maar hoe kan dat wanneer Cetearyl Alcohol een van de hoofdbestanden is. Alcohol is hartstikke uitdrogend voor je haar! (en huid). Waarschijnlijk is het voor de houdbaarheid van het product blabla.. ik heb veel liever dat ze allemaal natuurlijke ingrediënten gebruiken en er een houdbaarheidsdatum op moeten zetten. Ondanks dit  heb ik het masker toch getest omdat ik Andrélon verder wel een fijn merk vind.

Het masker heeft een crèmige substantie, een iets dunnere conditioner zou je kunne zeggen,
De geur is gewoon zoals alle Andélon producten, een welbekende geur (denk ik).

Ik heb eerst mijn haar gewassen met de Lush Ultimate Shine shampoo bar en daarna dit masker aangebracht en heb het ong 2 minuten in laten trekken terwijl ik mijn gezicht/lichaam waste. 
Hierna heb ik grondig uitgespoelt en mijn haar voelde echt heel zacht.
Na het douchen een handdoek erom en daarna losjes doorgekamt met een wijde kam. En nu wacht ik tot het droog is , zodat ik een eindresultaat foto kan laten zien. 

Hier is het dan het resultaat:
Tadaa! Het is duidelijk veel minder pluizig! Het voelt heel zacht en gezond aan, maar het is zo slap en stijl als ik weet niet wat. Dus opzich doet het masker goed zijn werk, maar ik haat het zo als m'n haar zo stijl en slap is. Bah! 


xoxo




Geen opmerkingen:

Een reactie posten