zondag 4 september 2011

Things to try : yay or nay?

Het is alweer 3 weken geleden dat ik begon met het testen van 3 producten/middeltjes in de hoop dat het mijn wondermiddeltjes zouden worden!
Hier is de uitslag:


De gewone Nivea creme als body butter en dag-/nacht crème!
Dit is echt geweldig! Het is makkelijk je hebt gewoon 1 blik voor alles en het voedt mijn droge huid erg goed! Niet dat ik nu al mijn andere body butters/lotions weg ga gooien, maar dit wordt toch wel mijn all time favorite! Dit komt standaard in mijn beauty stash! Voor mensen met een droge huid echt een aanrader!

Olijf olie als serum in je haar. NEE! NEE! NEE! Echt verschrikkelijk! Als je te weinig gebruikt, is mijn haar nog steeds springerig en droog en als te veel gebruikt plakt het aan elkaar en is het hartstikke vet. Ik voelde absoluut geen verbetering! Misschien dat het voor andere mensen werkt, maar voor mij absoluut niet!

Vaseline voor vollere wimpers! Hierbij smeer je iedere avond voor het slapen gaan je wimpers in met wat vaseline en dit zou ze voller en sterker moeten maken. Echt vollere wimpers kreeg ik er niet van, misschien moet ik dan nog wat langer doorsmeren. Maar ze voelden wel sterker en mijn ogen waren ook minder gevoelig omdat de vaseline ook op mijn ooglid terecht kwam. Of het nou echt werkt weet ik niet maar het is wel fijn!

De nivea creme is echt een uitkomt, de olijfolie echt een mislukkig en de vaseline is gewoon fijn!



xoxo





Geen opmerkingen:

Een reactie posten