dinsdag 27 september 2011

Hairstyle Routine

Ik heb de laatste tijd weer een andere haar routine ontwikkelt, ik probeer me er ook gewoon aan te houden want in de zomer was het gewoon wassen, stylen enzo wanneer het nodig was. Nu probeer ik het om de dag te wassen en zo min mogelijk met hitte te stylen.
 
(ik dacht ja nu kan ik wel helemaal een mooiefoto gaan maken van mijn haarproducten stash, maar het is gewoon een zooi, het is gewoon zo.)  


Op haar-was-dag pak ik een random shampoo en een random conditioner, het liefste mijn all-time favorite Aussi 3minute miracle en een Lush shampoo. Voordat ik onder de douche spring borstel ik mijn haar door en doe wat olijfolie in de puntjes en laat dat nog even intrekken.
Na het wassen wikkel ik mijn haar in een handdoek en ga dan eerst body butter smeren en aankleden. Hierna haal ik de handdoek van mijn hoofd en kam mijn haar door met een kam met wijde tanden.

Na het kammen, hang ik met mijn hoofd ondersteboven en schud mijn haar los met mijn vingers. Dan nog wat serum: TBS Grapeseed Hair Serum en nog wat volume spray van Sephora. 


Dan ben ik klaar met het verzorgen/voeden van mijn haar en gaat het hop in een knotje op mijn hoofd.

Mijn haar los op laten drogen vind ik heel onhandig dus laat ik het totdat ik ga slapen (ik douche altijd 's avonds) in een knot en dan gooi ik het los en slaap ik met vochtig haar. 
Wanneer ik wakker word gaat het weer in een knotje en dan ga ik aankleden en make up opdoen.
Dan komt het styling gedeelte. 
Meestal gewoon schudden en met mijn vingers kammen tot het een beetje goed zit.
Vaak nog wat wax, mousse en haarlak erin en I'm good to go!



Ik moet nog steeds HET wonderproduct voor mijn haartjes vinden. Iets wat het glad en minder pluizig maakt maar tegelijkertijd ook volume! 
Iemand nog tips?



xoxo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten