zaterdag 10 september 2011

Geshopt: The Book Of Sleep, The Body Shop


Ik wilde al een tijdje iets van de Deep Sleep lijn van TBS, maar ik twijfelde steeds over wat ik zou kopen.      Nu was ik gistermiddag in de stad met het plan om een Love you body kaart te gaan halen, en toen kwam ik erachter dat ik bij besteding van 10 euro of meer de kaart gratis kreeg, omdat het de maand van mijn verjaardag is. Eerst wilde ik een Milk Bath Lotion van de Spa Wisdom lijn meenemen voor 2,50, (laatste sale). Maar omdat ik 10 euro moest besteden koos ik The Book Of Sleep.

The book of Sleep bevat een Comforting Milk Bath Float (60ml) en een Dreamy Pillow & Body Mist (60ml). 

Het zit in een mooi kartonnen 'doosje', wat eruit ziet als een boek. 

Een leuk hoe, wie, wat waar verhaaltje.
Een bad nemen met de Bath Milk  voordat gaat slapen en dan de Pillow & Body Mist gebruiken. Even lezen en in een 'sleepy state' komen en probeer iedere dag rond dezelfde tijd te gaan slapen.
Dat laatste is voor mij een beetje moeilijk want als ik heel vroeg naar school moet ga ik ook vroeg slapen maar als ik de eerste 3 uur vrij ben , blijf ik lekker lang op. 

Comforting Milk Bath Float & Dreamy Pillow&Body Spray.
De geur is al meteen zo lavendel, kamille-achtig, heel rustgevend (duh). 
Het ruikt wel vrij sterk, maar we zullen zien!





Ik ben heel benieuwd naar deze twee producten en ik ga ze vanavond uitproberen. Hopelijk val ik lekker snel in slaap en wordt ik uitgerust wakker.  Weltrusten!


xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten