dinsdag 20 september 2011

make it your room

Dit keer geen beauty, maar lifestyle! Je kamer, de plek waar je slaapt en een groot deel van de dag doorbrengt (althans ik). Ik zit eigenlijk altijd op mijn kamer daar heb ik alles, mijn computer, bed, bureau en al mijn make up enz. En ik probeer altijd mijn kamer meer MIJ te maken, gewoon door kleine dingen zoals zelfgemaakte kussens, foto's op de muur en overal kleine prulletjes neer te zetten. Op dit moment is mijn kamer echt one big mess. Dit is vaak als ik weer naar school moet en het in het weekend ook weer 'druk' heb. Maar ik vind het eigenlijk heel leuk om alles te organiseren en een plekje te geven, maar op een of andere manier lukt het me niet om het georganiseerde vol te houden. 
Op sites zoals tumblr en weheartit kom je de mooiste, leukste, gezelligste slaapkamers tegen en dan denk ik altijd, was dat maar mijn kamer. Ik woon nu al meer dan 2 jaar in dit huis en nog steeds heeft nog niet alles een plek, want dit kost altijd veel tijd (en geld). Maar toch hieronder wat inspiratie.


Romantische, down to earth kamer.
Hier houd ik echt van, vooral het bed vind ik heel leuk, jammer dat mijn kamer niet zo groot is. 

Hoe vet is dit?
Als ik later een eigen huis heb ga ik dit echt doen! Gewoon een hele muur volplakken met foto's en mooie plaatjes in plaats van behang of verf.

Cute met die lampjes en weer zo'n ouderwets bed, love it!

Heerlijk lijkt het me, een groot 2 persoonsbed voor jezelf! En dan zo'n vette boekenkast eromheen! 
Hier kan ik alleen maar van dromen.

Oh zo'n bedstee zou ik zo graag willen he! Gewoon een eigen 'hokje' waar je slaapt, super cozy en gezellig!



Een perfect georganiseerde kamer, met een lekker groot bed en kleding uitgehangen. Oh my god was dit maar mijn kamer. 

Een mooie tekst of gewoon DREAM boven je bed. Zou ik wel heel vet zijn! 

Vintage en modern, my favorite! Die koffers, die bomen, dat bed en de lichtjes! Want it! 

Nu ben ik wel weer helemaal geinspireerd om mijn kamer georganiseerder te maken en misschien nog eens met wat meubels te schuiven. Plan voor het weekend of de herfstvakantie?


xoxo





1 opmerking: