zaterdag 3 september 2011

Favorieten van Augustus

Het is alweer september! Mijn hoofd denkt dan: 'Joepie de maand van mijn verjaardag! A.s. wordt ik eindelijk 16! (: Maar de maand augustus is voorbij, wat betekent de scholen zijn weer begonnen, de zomer is bijna voorbij en men heeft weer nieuwe favoriete beauty producten!


Het welbekende Sleek Storm palette! Echt mijn favoriet voor nude-looks ivm school en toch nog wat kleurtjes om je oogschaduw te matchen bij je outfit! 

De cute eyeliner van bornprettystore! Eerst vond ik ze gewoon schattig en daarom bestelde ik ze eigenlijk ook! Maar ze zijn toch wel verdomd handig en ik gebruik ze iedere dag! 

TBS Vitamine E Face mist, perfect voor het setten van je (gezichts-)make up! Dan blijft het bij mij tenminste ook een keer zitten! 

Lush Lemslip Soap! Heerlijke frisse citroen geur, love it! En met voedende boter om je huidje lekker te verwennen! 

Even een non-beauty product! Maar deze maand ben ik echt verslaafd geraakt aan het drankje Rivella, lekker fris en light! Ik zou het het liefst iedere dag drinken maar dat doe ik niet, want dan is het op den duur niet meer zo lekker/bijzonder! 


Aussie 3 minute miracle is al een aantal keer voorbij gekomen op mijn blog en het is toch wel mijn absolute favorite conditioner/haarmasker! Die geur alleen al! 

En de laatste: E.l.f. Daily Brush Cleaner! Deze gebruik ik dan ook bijna daily! Nu ik 's ochtends naar school moet vergeet ik het nog wel eens of heb ik gewoon geen tijd. Maar voor iedere dag maakt ie je kwasten gewoon goed en de hoeveelheid alcohol (die ruik je al) doodt alle bacteriën die op je kwast achterblijven!

Dit was het alweer! Toch weer 7 echte favorieten van de maand Augustus!
Ik zou zeggen geniet nog maar van het nu nog mooie zomerweer!

xoxo








Geen opmerkingen:

Een reactie posten