zondag 11 september 2011

24 oogschaduws voor de prijs van 1?


WAT? Zo goedkoop? Ja, het niet helemaal waar. Maar voor de prijs van 1 echte Mac eyeshadow heb je 24 nepperts die nog goed zijn van kleur ook! Ik zag deze op sillysil.com en bestelde ze bijna direct! Zulke mooie dupes van echte Mac eyeshadows, die moest ik  gewoon hebben. Ik koop namelijk (bijna) nooit echte high-end producten, ik heb er tot nu toe 1 van Make Up Store. 
Ik kocht er samen met mijn zus, zij heeft er 9 en ik hield het bescheiden met 3. 

De doosjes met oogschaduw worden netjes verstuurd in een bubbeltjes-envelop en oog nog per drie in bubbeltjes-plastic gerold. Als het goed is komen je oogschaduws dus allemaal heel aan!


Ik heb drie kleuren gekocht, waaronder deze: Concrete (A21)
Een mooie goudbruine kleur, voor iedere dag en te combineren met allerlei andere kleurtjes, daar houd ik van!  De verpakking is ook bijna identiek aan de echte Mac verpakking!


En deze goud-groenige kleur: Swimming (A13)
Deze vond ik gewoon mooi, ook een beetje basic, maar ik houd heel erg van natuurtinten en als het een keer kan dan ga ik ook wel los met allerlei kleurtjes!


Een hele hele hele mooie groen. De kleur groen trekt mij sowieso heel erg, maar deze helemaal!
Dit is de kleur: Teal (A23)

De pigmentatie van de oogschaduws is gewoon geweldig! Zeker voor de prijs die je ervoor betaalt.



Je kunt de oogschaduws per 1, 4, 6, 12 of 24 bestellen. Hoe meer je koopt hoe goedkoper het wordt!
De prijzen zijn ongeveer zo:
1= 2,78 / 4=6,26 / 6= 8, 35 / 12= 13,92 / 24= 22,97
Dus als je ze alle 24 besteld betaal je minder dan 1 euro per oogschaduw!
Verzending is ook nog gratis!
De nummers achter de namen van de oogschaduw zijn de nummers waarmee je je ze besteld op Ebay.

Ik ben er heel blij mee en het is echt gewoon goede kwaliteit oogschaduw! 
Of er veel verschil is met echte Mac oogschaduw weet ik niet.
Maar het is toch een fijne budget oogschaduw! 


xoxo




Geen opmerkingen:

Een reactie posten