zaterdag 17 september 2011

Little Black Dress

Een weekje (of 2) geleden schreef ik een stukje over het Lauren Conrad Style boek wat ik van de bieb had geleend. Ik heb inmiddels (zoals ik wilde) een eigen exemplaar van mijn verschrikkelijk lieve zus gekregen,  die op mijn blog las dat ik dat boek graag wilde! Echt DANKJEWEL! Ik ben er echt heel blij mee. And now I am going to build my wardrobe!

Je leest heel vaak dat een vrouw bepaalde basics moet hebben in haar garderobe en ik dacht altijd van ja dat is wel waar, maar... blabla. Maar nu ben ik eigenlijk toch echt wel overtuigd dat je met goede 'basics' een heel eind komt bij het stylen van je outfits en het vinden van jouw kledingstijl. Dus ik heb het plan om deze herfst/winter mijn garderobe op te bouwen en misschien te investeren in goede basics. Bovenaan mijn lijstje staat de Little Black Dress! Ik heb toch wel een stuk of 15 jurkjes, maar die zijn allemaal heel licht, luchtig en zomers. En er zitten 2 zwarte bij die niet simpel, basic zijn dus het wordt tijd voor een Little Black Dress!





In een van de eerste hoofdstukken komt het opbouwen van de garderobe al meteen aan bot. En hier zie je hoe Lauren 1 Little Black Dress in 5 verschillende stijlen laat zien. Je kan er dus echt heel veel mee! 
 Ik raakte helemaal geïnspireerd door dit boek en ik heb nu al de hele week last van een soort koopdrang. Gelukkig ga ik vandaag shoppen met mijn vriendin Lauren en hopelijk vind ik een paar goede 'basics' voor het begin van mijn uitbreidende kledingkast!

Iemand nog tips voor een mooie little black dress?



xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten