vrijdag 9 september 2011

music to my ears

Een artikel over muziek! Ik kan geen dag zonder muziek en ik ben dan ook altijd op zoek naar mooie, leuke, fijne liedjes. Op de fiets, tijdens huiswerk, in de auto, eigenlijk staat mijn Ipod bijna altijd aan. Ik absoluut niet het nieuwste van het nieuwste, nee het is een eerste generatie Ipod nano, vol krassen en hij heeft soms kuren maar er komt muziek uit! Zolang hij het nog niet begeeft koop ik geen nieuwe! 





I Follow Rivers van Lykke Li, de remix van Magician.
Goed lied om op te fietsen, de originele versie is ook heel goed, maar ik vind deze toch wel leuker! 
Ik luister al best lang naar Lykke Li en het gaat nooit vervelen!


Red Hot Chili Peppers - The Adventures Of Rain Dance Maggie
Moet ik meer zeggen? RHCP is gewoon GOED! Dit is hun nieuwste lied en ik luister het echt non-stop! Die clip is sowieso al super en het lied is echt zo chill!


Noah and the whale - L.I.F.E. G.O.E.S. O.N.
Heerlijk meezing liedje! Lekker vrolijk en je wordt hier toch gewoon blij van! 


Kings Of Leon - Back Down South
Hij heeft zo'n apart stemgeluid, maar toch heel fijn om naar te luisteren. Deze staat nu bijna iedere dag bij ons thuis aan, het hele album is echt goed!


Selah Sue- Explinations
Ik vind dit wel zo'n feel good liedje, lekker meezingen en gewoon tja.. het is gewoon een fijn lied. 
Ik ben heel slecht in het uitleggen van dit soort dingen. 


The Beatles- Blackbird
Ze zijn niet te missen in mijn iTunes lijst! Er staan minstens 30 liedjes van hen op mijn Ipod. Het is goede oude pop/rock. Dit liedje is alleen heel rustig, echt een slaap/relax liedje.


Ik luister zoals je ziet niet naar de standaard top40 muziek, nouja ik luister het wel in de auto op de radio ofzo maar ik zet het niet vrijwillig op mijn Ipod. Ik hou van rustige, meezing muziek, niet van nederlandstalig en ook van rock. Gotta love music!



xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten