dinsdag 6 september 2011

Lauren Conrad Style Book


Ik ben al een aantal jaar 'fan' van Lauren Conrad, ik keek altijd graag naar de serie The Hills en ik heb de afgelopen week alledrie haar L.A. Candy boeken gelezen. En als er iemand een kledingstijl heeft waar ik helemaal verliefd op ben is zij het! Ze is echt een enorme bron van inspiratie niet alleen qua kleding maar ook haar en make-up!
Nu heb ik vandaag het boek Style van haar meegenomen bij de bieb, al zou ik echt heel graag een eigen exemplaar hebben. (scholieren zijn vrij arm) 

Het boek staat vol leuke tips over styling, shoppen, make up, haar en nog vanalles.
Neem hier een kijkje in het boek!

Styling tips voor het combineren van verschillende printen.

De basisstukken oftwel 'key pieces'

make up tips en looks!

Het opruimen van je kledingkast, het ruilen van kleding en het organiseren ervan.

Ik vind dit echt heel geweldig boek en ik het het tot op de laatste letter helemaal lezen. Het is zo inspirerend!


xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten