donderdag 22 september 2011

Ebay shopping

Voor de echte koopjes moet je toch echt op internet zijn en dan vooral op sites zoals Ebay. Ik wilde wat nieuwe accessoires en ging dus op zoek. Ik zocht 3 ringen en een ketting. 

2x een Moustache ring, een voor mezelf en een voor een vriendin!
Ik wilde deze als zo lang en ik moest 'm gewoon hebben!


Een feather ring. Ik vond 'm gewoon mooi! 
En deze strikjes ketting, gewoon mooien schattig en voor de prijs kon ik 'm niet laten liggen!

Ebay heeft dan wel niet de beste kwaliteit en je weet nooit of je wel een goede aankoop doet maar het is gewoon een kwestie van proberen, als het toch zo goedkoop is, is het geen ramp als je het nooit krijgt. 
Maar bij mij was alles er, in totaal koste het 9,45 en dat is niet veel voor 3 ringen en een ketting! 


xoxo





Geen opmerkingen:

Een reactie posten