maandag 26 september 2011

If you like it , you should put a ring on it!

De laatste tijd probeer ik meer sieraden te kopen omdat dit ook belangrijk en leuk is. Maar dit is niet altijd even makkelijk, ik heb vaak moeite met het vinden van ringen die mij passen. Mijn vingers zijn zo klein en smal dat ik de kleinste maat vaak niet eens pas. Toch speur ik alle winkels en het internet af naar mooie statement ringen of gewone ringen voor iedere dag. Hieronder wat ringen die ik graag zou willen!


Simpel veertje wikkelt rond je vinger. Leuk voor iedere dag. 

Wow! Hebben hebben! Sowieso de kleur paars, dan de steen en de ring zelf!

Een heule mooie statement ring, als verlovingsring of trouwring? Ik zeg zeker ja!


Een vogel, die ik ik al heel lang, maar ik heb de perfecte nog niet gevonden.

Allemaal? haha, ze zijn allemaal welkom in mijn collectie, maar de 4 hierboven staan toch wel bovenaan mijn wishlist van ringen!



xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten