woensdag 7 september 2011

Quick OOTD: IT'S MY BIRTHDAY!







jaja! EINDELIJK 16! Ik houd zo van jarig zijn, het is gewoon zo'n leuk, vrolijk, blij gevoel wat je er bij krijgt! Cadeautjes, taart, felicitaties en alles! Ook al moet ik wel naar school, gelukkig voor maar 2 uurtjes, dus dat kan mijn verjaardag niet verpesten!
En omdat ik jarig ben probeer ik altijd iets meer tijd en moeite in mijn outfit te stoppen en ik wilde 'm vandaag daarom ook even aan jullie showen! Let maar niet op de slechte macbook photo booth kwaliteit, maar ik had even geen tijd voor een andere! (sorry!)



Blazer: Vero moda
Top: Forever 21
Rokje: H&M
Panty: Hema
Schoenen: Marco Tozzi
De schoenen zijn eigenlijk voor de winter/herfst, maar sinds het weer zich daar al naar gedraagt vond ik wel dat deze schoenen konden vandaag en natuurlijk omdat het mijn verjaardag is! 

En ik ga ook lekker taart eten vandaag, cause birthday calories don't count! 

Make-up en haar niet zo bijzonder, gewoon mooie oogschaduw, haar opgestoken en that's it! (:

Nu ga ik even voor 2 uurtjes naar school waaien en daarna genieten van mijn vrije middag en verjaardag!


xoxo








Geen opmerkingen:

Een reactie posten