zondag 18 september 2011

OOTD: Gold and Bold.

Vanmiddag ga ik lekker high tea met mijn zus en nog wat vrienden! Ik heb er echt al heel de week zin in, lekker thee drinken en heerlijke koekjes, cupcakes e.d. eten! Ik heb gisteren lekker geshopt en dus moest ik netals de kleine kindjes meteen mijn nieuwe shirt aan!  Zie hier het resultaat!


Mijn nieuwe kobaltblauwe top. (morgen shoplog)

Zilverkleurige strikjes kettinkje.


All time favorite: zwarte pumps!

Bedelarmbandje!


Haar gewoon volume/krul/slag, ik heb het op zijn kop zo omhoog 'geknepen' met wax, haarlak en mousse.


Grijze skinny erbij and we're ready to go! 
Sorry voor de mess op mijn kamer, dat is altijd als ik weg moet. 

Ik ga nu op de fiets springen en genieten van de heerlijke high tea. 


xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten