zaterdag 24 september 2011

Winter must haves

Vandaag is het echt officieel herfst en de winter komt er ook al aan, dus tijd om te shoppen! Regen, sneeuw, wind of wat voor weer dan ook, je moet er tegen bestand zijn. Hiervoor heb je een aantal dingen nodig, echte winter must haves!


1. Winterjas
Om je te beschermen tegen de vrieskou in de winter. Als je zoals ik op de fiets naar school gaat dan moet je echt een goede warme jas hebben die je de hele tijd warm houdt. Maar we willen natuurlijk ook wel dat het nog een beetje leuk of mooi en trendy is. Het is ieder jaar weer een uitdaging. 

2. Muts, sjaal, handschoenen
De meeste warmte verlies je via je hoofd en dus moet je die goed beschermen met een lekkere warme muts, een dikke sjaal voor je hals en voor de handjes de warmste handschoenen die je maar hebt!

3. Warme truien/vesten 
Heerlijk warme gebreide wollen truien, of gewone sweaters, ik vind het beide fijn zolang het er nog leuk uitziet en warm is. 

4. Warme laarzen/schoenen
Laarzen zijn vaak de schoenen voor de winter, nu houd ik zelf absoluut niet van laarzen en loop ik vaak nog rond op mijn all stars. (crazy right?) En nu heb ik eindelijk een goede compromis gevonden, lekker warm en nog leuk ook!  Dit soort enkellaarsjes zijn helemaal in komend seizoen, de snowboot/bergachtige stijl met een sleehak en bontjes. 

5. Maillots/Leggings
Voor de meiden die graag het hele jaar door rokjes en jurkjes dragen, ik ook, hebben we toch iets warms nodig want met een dunne panty red je het niet bij -10. Bij de hema, h&m of de zeemand verkopen ze genoeg leuke warme maillots!

6. Pantoffels/Sloffen
Om je voetjes binnenshuis ook lekker warm te houden. Met een paar leuke pantoffels/sloffen huppel je met warme voetjes weer door het huis. Ze zijn er in allerlei varianten, soorten en maten. 

7. Voedende cremes en lotions.

 
Je huid wordt in de winter blootgesteld aan allerlei factoren, de ijzige wind en de koude sneeuw kunnen er voor zorgen dat je huid nog droger wordt en dan heb je een goede herstellende voedende bodybutter of lotion nodig. Een goede dagcreme is noodzakelijk!

Het is toch behoorlijk veel wat je moet hebben voor de winter, ik vind het heerlijk om echt must haves te shoppen en leuke sloffen, sjaals en mutsen te scoren om lekker warm te blijven. De schoenen heb ik al, ik heb nog een aantal  jassen van vorige jaren en verder koop ik gewoon lekker als wat ik leuk vind of nog nodig heb. Ik moet nog steeds maillots vinden, een goede muts, warme handschoenen en grote dikke truien zijn altijd welkom! 

Succes met wintershoppen!



xoxo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten