zondag 25 september 2011

What I love about the winter


Ik houd van de zomer maar ook van de winter, ze hebben beide goede dingen. Zomer is de tijd van zon, zee, strand, cocktails, jurkjes en ijsjes. Maar de winter heeft hot choclate, feestdagen, sneeuw en allerlei andere dingen. What I love about the winter?




1. Mooie sneeuwwitte landschappen:
Ik vind sneeuw zo'n cool iets, letterlijk en figuurlijk cool, gewoon kleine halfbevroren druppels komen naar beneden en leggen een grote witte winterdeken over de wereld. Prachtig voor foto's, sneeuwpoppen en sneeuwbalgevechten!

2. Leuke accessoires zoals sjaals en mutsen
Deze geven toch weer een hele andere touch aan je outfit en je hebt ze in allerlei kleuren. En ze zijn natuurlijk ook lekker warm.

3. Gezellige, knusse avond bij de openhaard.
In het vorige huis waar ik 13 jaar lang heb gewoond hadden een open haard en dat was altijd zo gezellig en warm. Ik mis het echt wel maar hier redden we het ook wel met kaarsjes en de verwarming!

4. Warme chocolademelk met speculaas
Denk je aan winter, dan denk je aan warme chocolademelk, ik in ieder geval wel! Het is echt een ding van de winter, 's avonds voor de tv of tijdens het bloggen een dampende kop warme chocomelk, heerlijk! Vooral met speculaas erbij of marshmellows erin! 
5. Kerst en Sinterklaas
Kerst vanwege de mooie lichtjes en de gezelligheid.

En sinterklaas natuurlijk vanwege de cadeautjes en ook omdat het heel gezellig is! 


Er zijn nog wel meer dingen van de winter die ik leuk vind maar dit is toch wel even een top 5. De winter is gewoon zo gezellig en mooi en ik vind het gewoon leuk! (:


 Wat vind jij leuk aan de winter?




xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten