vrijdag 23 september 2011


Inderdaad, blogging aint easy. Toen ik serieus begon te bloggen wist ik niet waar ik aan begon, ik ben er inmiddels achter dat het veel tijd en werk kost om iedere dag weer 1 of meerdere artikelen te plaatsen. Naast bloggen moet ik ook nog naar school, heb ik huiswerk, in het weekend werk ik nog en vaak is mijn weekend ook volgepland met allerlei andere leuke dingen. En dat wil niet zeggen dat ik bloggen achterstel, maar soms gaan andere dingen gewoon voor.
Vandaar dat er vandaag geen artikel online komt over beauty of mode, nee alleen dit. De rest van het weekend zal er wel genoeg te lezen zijn voor jullie.  Maar alleen vandaag las ik even een pauze in. 
Ik kan jullie ook niet beloven dat dit de enige keer is dat dit gebeurt, het schooljaar is nog maar net begonnen het is nu dus nog 'vrij' rustig, maar misschien zit ik over 3 weken wel tot aan mijn neus in het huiswerk. We'll see. En excuses voor het ongemak! (:

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten