woensdag 21 september 2011

Herfst: Oogschaduw


Ik was vandaag al om 12 uur vrij van school en ik dacht ik ga gewoon eens lekker een middagje (anderhalf uur) make-uppen.  Ik wilde wat nieuwe oog-looks uitproberen voor de herfst. Welke tinten, kwasten en kleuren. En hieronder het resultaat.
Ik moet nog heel hard werken aan mijn blend kunsten en mijn fotografie kunsten, sorry daarvoor.

Een brons-oranje look, echte herfstkleuren en toch vrij rustig. 

Hiervoor heb ik deze drie bronzige kleuren gebruikt, ieder kleur net weer iets anders.
Deze kleuren komen uit mijn 120 palette, van Fraulein (Ebay). De kleuren zijn niet heel goed van textuur en daarom is het het beste als je ze met je vingers aanbrengt, dan krijg je de beste pigmentatie. 

Een goud-rozige look, met mijn sleek Storm palette.

Ik vind de kleur rechtsboven heel mooi, maar met rozige kleuren heb je al snel dat het lijkt alsof je een of andere ooginfectie hebt dus daarom geblend met de goudkleurige en de lichtroze.

Bruine, natural look. 3 verschillende kleuren donkerbruin gemengd en je krijgt dit.



Met Essence: Get Ready!, Max Factor Colour Precision Eyeshadow in Coffee en Mac: Concrete. 

Ik houd echt van de herfst, niet qua weer, maar vanwege de kleuren. Allemaal mooie oranje, rode, bruine kleuren van de bomen.


xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten