donderdag 1 september 2011

Handcrèmes

Ik gebruik iedere dag handcrème en heb dan ook een aantal verschillende merken/soorten.
Hieronder mijn 3 favorieten!

Op nummer 1. Lush Smitten 
De ondertitel zegt het al: 'Eén aanraking en je bent verliefd!'. Het klopt echt! Hij werkt meteen, de geur is verrukkelijk en het is gewoon een heerlijk voedende handcrème voor die droge handjes in de winter (en zomer)! 


Op nummer 2: Schapenwol handcrème uit Texel.
Deze kreeg ik van een vriendin die op vakantie was geweest naar Texel.
Ik had hier nog nooit van gehoord, maar hij is fijn!

De geur doet me denken aan iets van vroeger, hele sterke musk achtige geur. De crème is lekker vet en trekt snel in. Doet z'n werk goed en is klein en dus makkelijk voor in je tas!


Op nummer 3: Etos Hand&Nail Lotion, normale huid.

Eigenlijk heb ik helemaal geen 'normale huid', mijn huid, vooral mijn handen, zij hartstikke droog. Maar op dat moment had ik handcrème nodig en kocht snel een mini voor in mijn tas. Nu gebruik ik 'm vaak als ik wel droge handen heb maar geen tijd heb voor een echte vette crème waarvan het iets langer duurt om in te trekken. Op mijn werk bijvoorbeeld. 
Het is geen crème maar een lotion en trekt daardoor lekker snel in. De geur is ook gewoon lekker, niet heel bijzonder maar toch. Qua voeding voor je handen doet ie niet zoveel maar genoeg voor een paar uur is het wel. (bij mijn handen dan). Deze is vooral fijn voor wanneer je een niet al te droge huid hebt en een snel intrekkende crème/lotion wil.

Wat is jullie favoriete handcrème?


xoxo









Geen opmerkingen:

Een reactie posten