woensdag 31 augustus 2011

Mijn tassencollectie

Nouja, ik weet niet of je het nu wel een echte collectie kan noemen, maar ik heb toch voor iedere gelegenheid wel weer een andere tas!

Eigenlijk wel mijn favoriet, lekker groot dus alles (nouja veel) kan mee! Ik neem deze meestal ook mee naar school, wat er niet in past qua boeken draag ik in mijn handen. 
Deze is van forever21.

Gewoon een klein tasje voor het uitgaan. Volgens mij van de duifhuizen. 

Mijn nieuwste aanwinst, de Cath Kidston tas! Ben er nog steeds heel erg blij mee!

Een niet al te grote, niet te kleine schoudertas van de H&M. 
Hier past nog verrassend veel in!


Een ander klein tasje voor een meer romantische look. Vorige zomer gekocht bij de New Look.

'Fake chanel". Ook klein uitgaanstasje, lijkt best groot maar hij is heel smal waardoor er niet zoveel inpast. Van de Primark.

Een Bakker tas met klavertjes 4. Een gelukstas. Deze neem ik graag mee als ik mijn laptop ergens mee naartoe wil nemen. 

Dit was het alweer, ik heb nog wel wat andere tassen, maar die vond ik niet de moeite waard om te laten zien.

Hebben jullie ook zo'n tassentic? 

xoxo




Geen opmerkingen:

Een reactie posten