donderdag 25 augustus 2011

Blogging.


Ik ben nu ongeveer 2 maanden echt serieus aan het bloggen, ik probeer iedere dag een nieuw artikel te plaatsen. En ik ben er nu achter dat het niet zomaar gaat. Er gaan veel tijd in zitten, maar het is wel heel leuk! Je moet ten eerste inspiratie hebben voor een artikel, dan ga je foto's maken, bewerken (picnik.com is mijn beste vriend), schrijven, plannen en publiceren! Ik dacht er dus echt veel te makkelijk over! Het kost me soms echt een dikke 2 uur om er een artikel op te krijgen! En je moet ook nog kijken of je vooruit moet schrijven of wanneer je tijd hebt om alles te doen. Foto's maken moet bij daglicht en dat terwijl ik 's avonds laat altijd ineens inspiratie heb en dan tik er zo 2 artikelen uit. 
Inspiratie kun je overal vandaan halen uit tijdschriften, van tv, van sites zoals polyvore, theselby.com, styletoday en andere beautyblogs. Ik raad het echt aan om te gaan bloggen, soms kun je dingen heerlijk van je af schrijven en het is leuk als je andere meiden helpt of inspireert! En het is ook echt niet zo dat je binnen een week 20 pagevieuws hebt per dag en reacties op je blog. Het duurt echt wel even! Maar bloggen is ook voor een groot deel voor jezelf en die lezer en reacties komen vanzelf! 
Jammergenoeg moet ik volgende week alweer naar school en weet ik niet of ik nog wel tijd heb om iedere dag een artikel te plaatsen. Ik ga het in ieder geval proberen en we zullen zien! Wish me luck!

xoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten