zondag 14 augustus 2011

De zoektocht naar een leuke, goede, makkelijke schooltas!


k weet niet hoe het met jullie zit maar ik heb nog 2 weken vrij en dan moet ik jammer genoeg alweer naar school. Ik heb er totaal geen zin in. Om het een beetje leuker te maken ga ik op zoek naar een schooltas waar alles gewoon in past. Ik heb altijd van die handtassen waar ik alles inprop en dan altijd mijn boeken los mee moet nemen, wat opzich niet erg is, maar toch. Ik wil nu gewoon een goede, stevige, grote tas waar alles gewoon in past. En hij moet natuurlijk ook gewoon leuk zijn! Nee! voor mij geen rugzak, dat is echt niks voor mij, ik wil gewoon een handtas!
Nu heb ik al een beetje rondgespeurd op internet:


1. Hema Shopper, Donkerblauw denim. €22
Voordeel: stevig, past overal bij, groot, niet al te duur.
Nadeel: saai? misschien onhandig op de fiets?

2Drawstring Flower Print Shopper New look £9.99
Voordeel: groot genoeg, leuke print
Nadeel: past niet overal bij, moet bestellen via internet.


3. Disty Owl Canvas Handbag 21.75 euro (plus 6 verzend)
Voordeel: Superleuk, niet al te duur.
Nadeel: bestellen op internet, raak je misschien beu?

Dit zijn de 3 tassen die ik het allerleukste/beste vond, maar ik kan niet zo goed kiezen. Maar ik heb nog 2 weken dus! Welke vinden jullie het leukst?


xoxo






Geen opmerkingen:

Een reactie posten