woensdag 24 augustus 2011

Back to school

Of we het leuk vinden of niet, de meeste van ons moeten binnenkort toch weer naar school. De vakantie duurt niet eeuwig. De school begint bij mij over een week en je kan dan maar beter beginnen met een hoop leuke schoolspullen om het dan ook maar ietsje leuker te maken!
Ik ging dit jaar naar de hema, ik heb dit keer eigenlijk ook echt mijn best gedaan om goede spullen te kopen. Andere jaren plukte ik overal maar wat vandaan. 



Uiteindelijk heb je toch best veel nodig voor school:
schriften, pennen, potloden, kaftpapier, stiften, agenda, etui enz..
Dit is wat ik meenam bij de Hema!

1 rol gewoon bruin kaftpapier, lekker makkelijk en vind dit papier ook gewoon mooi.

De stretchable bookcovers van de hema. 6stuks: drie groene, 1 roze en 2 grijze met bloemetjes. Ik kocht er 3 en kreeg er 3 gratis! Vooral heel makkelijk en leuk! En je gooit ze in de was en ze zijn weer schoon!

pennen! altijd handig, deze schrijven fijn en ze zijn niet duur!

Markeerstiften! Toetsen, afspraken of andere belangrijke dingen een kleurtje geven in je agenda! 
Deze zijn nog van vorig jaar, geen idee waar ik ze vandaan heb, vast de Action ofzo. 

Potloden, ik ben iemand die veel dingen opschrijft en dan vervolgens weer gaat gummen of krassen. En potloden schrijven gewoon heel lekker en je hebt ze gewoon nodig!

Plakmemo's! Ik vergeet snel dingen en als ik me iets bedenk wat ik moet onthouden moet ik het opschrijven anders vergeet ik het! 

Een leuke etui voor al je pennen, potloden, lipglossjes, gummetjes, lijm en scharen. 
Dit is eigenlijk een toitlettasje van de Jip&Janneke collectie, maar ik vind 'm goed genoeg als etui. En Jip & Janneke blijft altijd leuk!


Een agenda! Heel belangrijk, voor al je huiswerk, afspraken enz. 
Ik heb dit jaar gewoon een simpele van de hema, dit zijn een van de weinige agenda's die het een jaar lang overleven in mijn tas. En ze zijn gewoon duidelijk en makkelijk te pimpen!

Nog een paar dagen genieten van de vrijheid en dan moeten we toch echt terug naar de realiteit: school dus.

xoxo



Geen opmerkingen:

Een reactie posten