maandag 15 augustus 2011

styletoday make-over tool

Ik kijk eigenlijk wel iedere dag op styletoday.nl, voor inspiratie, gewoon zomaar of voor de make-over tool.   
Ik vraag me altijd af hoe donker haar mij zal staan of kort haar of rood haar, en met deze tool kan ik dat allemaal uittestten! En het is nog leuk om te doen ook! 


Zie hier mijn make-overs:


1. Donker haar en een pony


Ik vind het eigenlijk nog best staan, al is het wel heel raar om mezelf zo te zien.

2. Stijl, lang blond haar en een pony + rode lipstick à la vera camilla.

Mijn haar is nooit echt super stijl en ik vind zelf altijd dat ik daar ook een beetje een dik hoofd van krijg, hier vind ik het wel meevallen.


3. Kort, rood haar. 
Probeer de vlecht en de rest van mijn eigen haar te negeren, want dat kreeg ik niet weggewerkt.
De kleur vind ik wel mooi staan, het korte haar geeft me wel een oudere uitstraling. Ik weet het niet zo goed bij deze..

4. Lang donkerblond, golvend haar.
Deze vind ik nog vrij natuurlijk, de kleur vind ik echt heel mooi staan. (eigenlijk ben ik streng tegen het verven van mijn haar). 

5. Donkerblond, wavy haar en een bril.

Ik krijg al meteen het lerares/secretaresse idee met die bril. Het haar staat me op zich wel. 


5 geslaagde make-overs? Ik weet het niet. Het is sowieso heel leuk om uit te proberen. Ik kan me hier echt mee vermaken en het geeft ook nieuwe ideetjes voor de volgende trip naar de kapper.
Welke staat mij het leukste/mooiste?


xoxo


Geen opmerkingen:

Een reactie posten